Thursday, November 19, 2009

ujan lagi....

dah nak kol 4 dah tapi hujan masih lagi tak bhenti.....aku bosan la.. seme keje dh siap... seme meeting la tu semua di cancel oleh bos....relax la skit...tapi bosan... mata pun ngantuk ni.. hujan2 ni cma nk tdo ajer.....aku baru sajer lepas buat neslo panas.. ok gak minum air panas ujan2 ni... rase panas ajer... kt bilik aku ni.. dh tutup aircond sejuk sgt l ari ni... hujan tak henti2 ni.... aahhh nikmat nya neslo panas.....minum sambil dgr lagu....without u....best nya saper yg buat ni (angkat bakul sendiri). hheeheheheh....

Eh ader bunyi guruh la... aku rase la ujan ni tk bhenti dh sampai mlm ni.....mmm mesti best tdo mlm ni...haaaaaa.. nk mask aper yer mlm ni....oh yer kt dapur tu ader cucur adabi... goreng yg tu ajer la.. malas nk masak nasi....ngantukknya..... aper aku nk buat ni....semua org takder kt opis ni.. senyap ajer...klu tak t bilik aku ni penuh dia org..borak2 pasal keje, pasal dlm plant.. aku tak tahu aper pun.. aku dgr ajer la.. padahal kt bilik meeting leh sembang org cakap pasal keje...sajer jer dia org niii.... pahtu conteng white board kt bilik aku lak tuuu... lepas ni aku gak la yg kene padam nya....

oklah.. aku kuar dulu la.. nantikan citer aku nanti....ok tada....

No comments: