Wednesday, November 18, 2009

Hujan mula turun

Dari subuh lagi.. hujan mula turun... malas nya aku nk bangun .. bestnya kalu dpat sambung tido.... tapi aku terpakasa bangun dri tido... aku bangun mandi..... ahhhhh sejuk nya air paip ni....
Selesai mandi aku mula bersipa utk ke tempat keje.... ari ari aku terlepas bas... nasib ada teksi... thank pok cik teksi... ari ni jugak rezeki aku murah coz aku juast bayar teksi hanya RM1 ajer....kira murah la kan...sampai ajer ketempat keje aku menju ke kantin.....mmm makanan yg sma ajer.. tapi aku kene beli jugak nanati aku lapar.... aku sampai kat OC building kol 740 ari ni....After 10 min kak Lia pun muncul.. akau ingat kan dia MC lagi....dia ckapa dia bosan duk umah so dia dtg la keje... tapi... tak sampai tghari pun di dh mula sakit perut (Pregnent) lepas tu dia pun balik utk g klinik utk buat checking.....aku harap dia ok la.....
Start kol 10 lebih hujan turun dgn lebat nya.. tgn ku mula rase kebas coz terlampau sejuk sgt..sejukkkknyaaaaaaaa.....

No comments: