Thursday, November 19, 2009

Hari ni ujan lagi.....

Hari ni hujan lagi.....dari subuh sampai la sekarang tak henti henti ujan ni....maklum la dh musim nya nk buat cam ner......tapi kan aku rase malas ajer nk bangun....aduyaiiii....malassnyaaaaaaaa nk bgn tdo..... dgn kemalasan yg melanda tu aku gagahi jugak utk bgn dri tido.....sampai ajer kt bilik air..... aahhhhhhhh tidakkkk sejukkk nyaaaaaaaa..... sejuk gila air paip hujan2 ni.....

Sekejap ajer aku dh mula siap mandi... maklum la sejuk sgt.... tak larat nk tahan sejuk2 ni.....
Aku bersiap lambat hari ni.....aku samapi ajer kt jln bus dh pun berlalu.... alamak cam ner ni, aku tertinggal bus ari ni..... cam ner ek aku mula berfikir.... oooooo ya aku terlupa lak.. haousemate aku tk pergi kerja lagi... so aku pun call dia... alangkah bagus nya... dia tak pergi lagi keje... mujur gak la.... lega rasenya....klu tak lambat la jawab nya kau g keje ari ni......

Sampai ajer kt opis.... perut ku mula lapar.....aku tak sempat nk beli kuih muih....ujan ek punnn susah nk bhenti kt kedai... jawabnya berlapar la aku pagi ni....tapi kan.... cam ner tghari nanti... ujan la cam ner nk g kantin....dh la kantin tu jauh gilarrrr .. penat tuuu...ujan lagi..... aduh laaaa... cam ner yer......?????.... aku harap ujan akan reda seblom tghri leh la kau g kantin dlm keadaan cuaca yg ok... harap2 la cam tu.....

mmm oklah aku tak lama ni.... aku nk kene buat keje dulu.. ari ni ari khamis byk skit keje....

No comments: