Monday, November 23, 2009

Menunggu ni satu penyeksaan.....

kol 3- 5 aku kene handle satu meeting....tapi nk di jadikan citer nya,.....aku punya la awl g kt Exhibition room tu(Meeting Room la) tapi satu manusia pun takder.... pagi tadi bukan main lagi... meeting on k.... tempahan makanan pun dh sedia ada kat meja tu... cuma menunggu org ajer dtg mkn.... aku pun tggu lagi..... cam ni dh kol 330 tapi sorang pun takder ni.....
Aku tunggu lagi.... tunggu punya tggu tapi tk dtg juga.... kedatangan yg di tunggu.. dtg la kelibat manusia hanya 3 org... aku pun suh la dia org g mkn dulu... lepas tu.. ader la beberapa lagi org dtg.... kiranya lambat gak la start meeting maren....aku ingat kan ramai la yg dtg... tapi hampeh hanya 2 3 kerat ajer yg dtg.......ikut la xcm ner pun....dia org tanggung sendiri la...

No comments: