Monday, November 23, 2009

Hujan sudah reda.....

Sudah beberapa ari aku tak update blog aku ni......

Mmmm.. akhirnya ujan pun dh reda sudah beberapa ari asyik ujan ajer.....semalam aku pergi kerja terpaksa ikut jln yg jauh.. coz jln yg biasa aku lalui tu dh di naiki air.... aku ngan aishah pun terpaksa ikut jln yg lain...jauh gila....

Pagi semlm ujann turun dgn lebat nya... tak henti2 hujan ni turun.. selesai bersiap aku ngan aishah pun kuar nk g keje...sampai ajer satu simpan tu.... knaper ni ramai sgt org kt depan jem gila.... dlm ati aku berkata ker org excident.... kami pun jln la sampai ker tempat kejadian.... kami dpati air sudah pun mulamenaiki jalan yg biasa kami lalui..... kami terpksa u turn semula... terpkasa la ikut jln yg .... "cam ner yer nk ikut jln maner ni?"..... aku ngan aishah berkata,... kebetulan di hadapan kereta kami ader sebuah kete staff kt opis aku.... kami pun mula kan misi mengekori kete staff tersebut... bukan misi aper pun.. maklum la x tahu jaln kan...cam tu la jadinya..hehehheh...sampai ajer jln tersebut.. kami dpati jln tu pun
ader air gak...cam ner yer.. kami terpkasa juga melalui nya.... Alhamdulillah lepas jugak.. maklum la kete kami tu kancil ajer....
Tepat jam kol 7.45 pagi akupun sampai di opis.....seperti biasa aku pun jln tugas ku... biasa la buat keje la aper lagi...

jom g buat keje....

No comments: