Thursday, September 03, 2009

Terubat jua rindu ku pada kg halaman....

Gumbira nya ku dapat balik kg....selama 5 ari aku duk kg memang best cam tak nk balik sini lagi dah.... syok ajer... family aku buat bisnes jual murtabak...best la jual bulan pose ni...tak menang tangan family aku jual waktu tu... bisnes kita org bermula kol 3 sapai la berbuka....best...nk kater penat tu penat la jugak... tapi berbaloi dpatnya...Alhamdullilah leh buat blanjer rayer nanti....

Semalam aku sapai sini kol 330 pagi... ngantuk gila... sampai terbabas tido pagi tadi.. g opis pun lambat....bukan sebab ngantuk ajer tapi kemalasan melanda dlm diri nk g opis....sapai opis dalm kol 11 gitu...aduh mlas nya...nk g keje sebabnya gji tak dpat2...aku pun pening dah cam ner nk cri duit nk buat blanja rayer ni....aduyaiiiii...tensionnn nyaaaa.... keadaan cam ni......

No comments: