Friday, September 11, 2009

seminggu lagi nk rayer....tapi seme bende tak beli lagi...sedihhh nyaa.....waaaaaaaa...

Lagi Seminggu nk beraya.. tapi aku x buat aper persiapan pun lagi... sedihnya....bju rayer pun x g amik lagi... duit xder...tudung rayer n kasut rayer x beli lagi... sedihnya rayer tahun ni...xde mood...(nasib ader mak yg buat kan bju rayer) leh la pakai bju tu....nampak gaya nya klu x dpt gji aku xleh la nk beli bju melayu utk ayah n adik aku laki yg sorang tu (aku x ckp lagi kt dia org yg aku nk beli)....sedihnya...hajat nya nk beli before balik rayer ni.. tapi ari ni aku check online baki lam account aku still sama..huwaaaa..sedihhhnya, ckp ari ni bank in...tggu ajer la minggu depan...ari isnin ni lak...harap2 dapat la... co founder dh antor email ckp before rayer akan masuk gji..tapi sekarang x nampak btg hidung pun lagi...ingt nk copy ajer email dia tu nk letak kat status fb tu...biar dia nampak skit.. ckp x serupa bikin la.....tapi berharap sgt la dpt minggu depan la... klu x dpt arini or esok....

No comments: