Wednesday, August 26, 2009

blog aku sudah lama tak ber up date

Lama gila aku tak update blog aku...selalu ajer bukak tapi tak post pun...bukan nya aku mlas nk post kan sesuatu kat blog ni...tapi aku bz ajer memanjang sejak2 akhir ini........sekarang ni aku tgh pening memikir kan pasal kewangan.... sebabnya company yg aku keje ni ader masalah... entah lah...ni tgh ushar cri keje lain gak ni....tapi blom ader rezeki lagi...aku jugak heran knaper la company besar cam gini pun ader masalah....

Mula- mula masuk kat company ni best ajer....tapi sejak may 2009 masalah ni timbul....aku jugak heran la, keje semakin bayk tapi... gji susah nk dpat..sampai 2 bulan aku tak dpat gaji....rase cam nk nangis pun ader sebab takut x der duit..biasa la merantau ni..dah la jauh dri family...sedih la jugak jadik cam ni... habis simpanan aku time tu... Aku bukan aper risau akan rumah sewa ajer...nasib la tuan umah baik n faham situasi aku... tima ksih en latif......

mmm... aper lagi la aku nk karang ni...idea dah takder ni......
esok lah plak sambung yer.....

No comments: